연구동향
번호 | 제목 | 작성자 | 등록일 | 조회수 |
---|---|---|---|---|
118 | Chen & Yoon (2019) Tourism as a pathway to the good life: Comparing the top–dow... | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 473 |
117 | Wu et al (2020) Liminality and festivals—Insights from the East | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 499 |
116 | Zeng & Gerritsen (2014) What Do We Know about Social Media in Tourism? A Review | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 493 |
115 | Steptoe (2019) Happiness and Health | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 510 |
114 | Bernhard (2020) An Investigation of Happiness and Gratitude Among Music Educator... | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 812 |
113 | Zhong & Moon (2020) What Drives Customer Satisfaction, Loyalty, and Happiness in... | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 458 |
112 | 이충순, 정현영 (2015), 웰니스 구성차원이 삶의 질과 행복 지각에 미치는 영향 | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 401 |
111 | 이소정 (2022) 기억에 남는 관광경험(MTE) 회상이 주관적 웰빙에 미치는 영향 : 자전적 기억... | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 543 |
110 | Lee & Oh (2017) Sharing travel stories and behavioral outcomes : A case of trave... | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 503 |
109 | Nawijn & Biran (2019) Negative emotions in tourism: A meaningful analysis | 한양대관광랩 | 2022.07.07 | 529 |